Boldogságműhely

Ajándék vagy!

Ajándék vagy!

Fájdalom..mi más lehetséges a testeddel?

2017. július 18. - Boldogságműhely

Amikor valakinek fádalom van a testében a legnagyobb hiba,amit elkövethet az az,hogy elkezd azzal foglalkozni,hogy “Hogyan oldhatom meg ezt a problémát…..(mondjuk hátfájás) és hogyan múlhatna el?”

Mi van ha abból a térből nézel rá,ahol a tested egy teljesen tudatos organizmus?

Ha a test tudatos,akkor tényleg fájdalmat és problémát fog produkálni anélkül,hogy ott ne lenne valami információ,amire szükséged lenne?

back_pain_52.jpg

Mit is jelent ez gyakorlatilag?

Tegyél fel kérdéseket a testednek és légy hajlandó arra,hogy anélkül teszed ezt meg,hogy azt szeretnéd elérni,hogy ez egésznek a kimenetele az legyen,hogy valami csodálatos módon a probléma megszünjön.Például úgy tennéd fel a kérdést,hogy nincs nézőpontod arról,hogy mit is próbál neked mondani.

“Ha nem lenne probléma,ha nem kellene ezt megoldanom,mi az az információ ami a rendelkezésemre áll itt, ezzel kapcsolatban?”

Ha hajlandó vagy megkapni az információt,akkor nem akarod megoldani bármi is történjen veled.Lehetséges megszabadulni a fájdalomtól ez az információ nélkül,de ha nem vagyunk tudatosak,ami megteremtette ezt előszőr is,akkor csak újra fogjuk ezt is teremteni,ugyan ebben a formában vagy másképp.A testünk azt fogja mondani,’ok nem vetted az adást ebben a formában.akkor próbáljunk meg mást is és nézzük meg,hogy elkezdesz e rám hallgatni’

A fájdalom megszüntethető azonnal az elismerésen keresztül!
Mostanában volt egy facilitálásom Dr Fiona Millerel hátfájdalommal kapcsolatban.Miközben megkérdőjeleztem önmagam,hogy mi az az információ amit nem vagyok hajlandó itt befogadni,észrevettem,hogy visszakövetelni,birtokolni és elismerni azt a potenciát ami én vagyok,ahogy senki más nem tud ez lenni,mint ami én vagyok.Mindig azt gondoltam,hogy bárki tud olyan lenni,mint amilyen én vagyok és nem voltam hajlandó észrevenni ,hogy nem ez a helyzet évekig.Ez nem azt jelenti,hogy rosszabb vagy jobb vagyok ,mint mások vagy ez egy ítélet,ez csak egy kapacitás,amivel én rendelkezem .Most ahányszor visszautasítom ezt,hogy elismerjem önmagam,újra fáj a hátam.Amikor ránéztem erre,akkora könnyebséget teremtett ez a testemben!

Egy csomó fájdalom és diszkomfort,stressz,ami a testünkben jelenik meg,az minden amit valahol nem vagyunk hajlandóak megengedni,hogy azok legyünk,amiért is valójában teremtve vagyunk.A tested az a te teremtésed. Mindig van valami ,amiért ezt a specifikus testet teremtettük ebben az életünkben,például egy nő az adott magasságát,hajszínét és adott fizikális megjelnését.Ez nem egy véletlen következménye.Volt egy hely,ahol ezt választottad és ezzel kapcsolatban volt egy éberséged,hogy mi az az energia,amit ez a megjelenés fog ebben a világban teremteni.

Van egy barátom,aki elképesztően gyönyörű.Azzal,hogy teljes mértékben elismeri a szépségét és nem csak úgy sétál össze vissza a világban és megtagadja ezt a szépséget hatalmas hozzájárulás mindenkinek .Miért teremtetted a testedet? Mi az az energia amivel te vagy a hozzájárulás a világnak,amit eddig teljesen megtagadtál,nem ismertél el illetve annyira lekicsinyíted ezt,hogy gyakorlatilag már fáj?

Semmisítsd meg a nézőpontjaidat ,hogy megszüntesd a fájdalmat.
Sokszor azt gondolják az emberek,hogy azért jelenik meg a fájdalom a testükben,mert ez valami genetikus dolog,hiányosság vagy csak valami fizikális dolog.Ezt össze kell kössék azzal,amit ők kaptak.A valóság az,hogy az emberek nagyon sokat tudnak változtatni azzal,hogy felismerhetetlenné tették önmagukat.Ez nem kifejezetten az edzés,vagy a diéta megváltoztatásának az eredménye.Ha hajlandóak arra,hogy azt válasszák,hogy ők teljesen mások ,és azzal,hogy ezt felvállalják és csinálják ,megváltozik a testük és visszatükröződik az,hogy mik hajlandóak lenni ebben a világban.

Ugyan ez a helyzet a fájdalommal is.Megsemmisíteni és megnem teremtetté tenni az összes nézőpontjaikat ezzel kapcsolatban,így a testnek rendedelkezésére áll az a tér,ahol valami mást tud teremteni.Mindigg inkább kérdezni és a lehetőségeket nézni,nem belemenni abba,amit már eddig is eldöntöttünk,ami által be vagyunk ragadva ebbe az állapotba.

Kérdezd meg: Mi lehetséges a testemmel? Hogyan teremthetem meg ezt valahogy másképp?

A hajlandóság arra,hogy egy térűr vagy a testeddel,ítéletek nélkül és ténylegesen ránézni arra,hogy energetikailag mi az ami lehetséges,az az a hely,ahonnan a teremtés és a változás meg fog történni,ki fog indulni.Minden kérdés amit felteszel,minden beragadt nézőpont amit elengedsz ,egyre közelebb fog ahhoz vinni ahhoz,hogy egységközösségben legyél a testeddel,így nem kell a testednek fájdalmat létrehoznia ahhoz,hogy információt szolgáltasson számodra.
Fordította . Kozák Anikó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogsagmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr5512671797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása